فصل چهارم «زخم کاری» چگونه به پایان می‌رسد؟ + فیلم جعفر یاحقی: استاد باقرزاده نماد پیوند فرهنگ و ادب خراسان بود رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور: حمایت از مظلومان غزه و لبنان گامی در مسیر تحقق عدالت الهی است پژوهشگر و نویسنده مطرح کشور: اسناد تاریخی مایملک شخصی هیچ مسئولی نیستند حضور «دنیل کریگ» در فیلم ابرقهرمانی «گروهبان راک» پخش «من محمد حسن را دوست دارم» از شبکه مستند سیما (یکم آذر ۱۴۰۳) + فیلم گفتگو با دکتر رسول جعفریان درباره غفلت از قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در ایران گزارشی از نمایشگاه خوش نویسی «انعکاس» در نگارخانه رضوان مشهد گفتگو با «علی عامل‌هاشمی»، نویسنده، کارگردان و بازیگر مشهدی، به بهانه اجرای تئاتر «دوجان» مروری بر تازه‌ترین اخبار و اتفاقات چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر، فیلم‌ها و چهره‌های برتر یک تن از پنج تن قائمه ادبیات خراسان | از چاپ تازه دیوان غلامرضا قدسی‌ رونمایی شد حضور «رابرت پتینسون» در فیلم جدید کریستوفر نولان فصل جدید «عصر خانواده» با اجرای «محیا اسناوندی» در شبکه دو + زمان پخش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (یکم و دوم آذر ۱۴۰۳) + زمان پخش حسام خلیل‌نژاد: دلیل حضورم در «بی‌پایان» اسم «شهید طهرانی‌مقدم» بود نوید محمدزاده «هیوشیما» را روی صحنه می‌برد
سرخط خبرها

حال و روز ناخوش «کیان ایرانی» | سینما روی تاریک خود را به رضا رویگری نشان داد

  • کد خبر: ۱۰۶۳۱۱
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
حال و روز ناخوش «کیان ایرانی» | سینما روی تاریک خود را به رضا رویگری نشان داد
سینما همان طورکه خود اهالی سینما می‌گویند بی رحم است و خشن. اگر فردی مدتی جلوی دیده‌ها نباشد خیلی زود فراموش می‌شود و دیگر کسی از آن‌ها یادی نمی‌کند.

عروجی | شهرآرانیوز؛ دو روز پیش ویدیوی عجیبی از رضا رویگری، بازیگر کهنه کار و با سابقه سینما و تلویزیون، منتشر شد که روی تخت آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران دراز کشیده و می‌گوید مدتی است او را اینجا رها کرده اند. او گفته گوشی تلفن همراهش را از او گرفته اند و اجازه تماس گرفتن نداشته و این وضعیت بعد از ۶۰ سال کار کردن حق او نیست، البته طبق گفته خانواده اش گوشی افرادی که به تازگی وارد آسایشگاه می‌شوند برای مدت دو هفته گرفته و خودشان قرنطینه می‌شوند تا مددکاران و روان شناسان آن فرد را آماده ورود به فضای تازه کنند.

تعداد بازدید : 387

طبق خبر‌ها اولین بار یوسف سلامی، خبرنگار صداوسیما، این خبر را منتشر کرد، ولی بعد از آن روابط عمومی آسایشگاه تلویحا آنچه رویگری گفته بود رد می‌کند و می‌گوید: همه چیز برای آرامش رویگری انجام شده است و موضوع آن طورکه او بیان کرده نبوده است. بعد از آن سیل واکنش‌ها به این ویدیو سرتاسر فضای مجازی را درنوردید و مردم از دیدن این ویدیو شوکه شده بودند.

با اینکه همه تا حدودی می‌دانستند حال و روز رویگری خوب نیست و مدت هاست در هیچ اثر درخوری بازی نکرده است. بعد از آن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر را مأمور کرد که به صورت حضوری در جریان روند نگهداری و درمان رویگری قرار بگیرد و مشکلاتش را مرتفع کند. آنچه که همسرش بعد از آن به رسانه‌ها گفت نشان می‌دهد به احتمال زیاد مشکل از جای دیگری است. او گفته امکان نگهداری از همسرش را نداشته و به دلیل برخی از مشکلات حرکتی و اختلالات جسمی به آسایشگاه کهریزک منتقل شده است. روز بعدش هم خبر رسید قرار است با همراهی پرویز پرستویی و علیرام نورایی یک دستگاه آپارتمان و یک پرستار تمام وقت در اختیارش قرار بگیرد.

رویگری علاوه بر بازیگری هم در حوزه موسیقی شخصیت مشهوری بود و هم در حوزه نقاشی. بیشتر از هر چیز ما او را با ترانه حماسی «هر جا که بهار آید آزاد و رها هستیم» به خاطر می‌آوریم که رویگری آن را در همان روز‌های پیروزی انقلاب خواند،، اما حالا هیچ کاری از دستش برنمی آید، حتی نقاشی. یک جایی گفته بود: «چون چپ دست هستم بعد از سکته دست چپم کار نمی‌کند. حتی می‌خواستم پرتره همسرم را بکشم، اما نمی‌توانم قلم در دست بگیرم.»

سینما همان طورکه خود اهالی سینما می‌گویند بی رحم است و خشن. اگر فردی مدتی جلوی دیده‌ها نباشد خیلی زود فراموش می‌شود و دیگر کسی از آن‌ها یادی نمی‌کند. همین چندوقت پیش پرویز پرستویی تصویری از فرامرز صدیقی منتشر کرد که نشان می‌داد چگونه در یک کنج مهجوری برای خودش زندگی می‌کند با اینکه او یکی از بازیگران درخشان سال‌های نه چندان دور سینمای ایران بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->